Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wiky01

Korespondence s ČT aneb proč to vůbec platíme ? ....

Pochopím, když mi neodpoví redakce komerční televize nebo její generální ředitel, proč mi však neodpovídá ta naše vaše televize veřejnoprávní? Do toho svého spotu Jsme česká televize si před to dejte ještě větu "Kašleme na Vás i na pravdu - jsme Česká televize."

Pro koho tady jste pane Janečku, když ignorujete jakoukoli korespondenci nebo formu protestu a ještě máte tu drzost si zakládat blog? Proč nereagujete alespoň zde, veřejně na blogu, to se bojíte říct svůj názor? Pak je mi Vás upřímě líto, protože se stáváte nástrojem, který tlumočí jen to, co je mu dovoleno. Vítejte tedy soudruhu Janečku, držiteli statusu quo!

:)))))))

0/0
18.6.2011 17:11

t.varga

bullshit

uvědomte si že prudíte.

příliš mnoho lidí vám platí příliš mnoho peněz než abyste tady nezávazně blogoval jako kterýkoli jiný.

nemáte sem co lízt, vysmahněte Rv

0/0
16.5.2011 9:11

SYETEY-KOTZOUR

každý jiný národ by hrdý byl

ale u nás se najde opět početná skupina, co má potřebu si furt smolit do vlastního hnízda.

Mě imponuje, že státeček jako ČR disponuje týmem, který nesekal amíkům i rusákům.....a kašlu na to, že osobně hokej hrát neumím! Klidně budu dál řvát MY jsme hvězdy......a na remcaly s defektem ega kašlu.;-)

Ať žijou NAŠI kluci, ať dneska těm Švédům rosekaj pozadí.;-DR^

0/0
13.5.2011 11:43

Kubrt - milovník nálevu 2

Mazáním nic na podstatě

znechucení nezměníte ..... Řeknu mu to klidně do oči, ale není jak a kudy .... Tahle vaše mazací hra na falešnou morálku je úsměvná.....

Soudruh Janeček podvodem několik let ve funkci je jen jeden z kamínků a důkazů, kde se v morálu naše společnost nachází .....

Přál bych tomu, kdo mě smazal absolvovat to, co jsem byl nucen absolvovat s tou partou já...... Janeček VEN !!! ČT v této podobě ZRU-SHIT !!!

Jako nedobrovolný plátce a okradený občan mám na takový názor plné právo !!! Fuj !!!

Co se týče strojeného češství a vlastenectví a hrdosti leda při sportu, to souhlasím - ale možná by se měl soudruh GŘ zamyslet, proč to tak je (a neřešit jen, že to tak je). Proč si valná část zfrustrovaného a znechuceného národa dělá radost aspoň při tom sportu .... Já mezi tyhle typy nepatřím, přestože si rád užiji to stržení atmosférou. Ale kdo chce hodnotit nějaké češství a hrdost či nehrdost druhých, měl by k tomu především sám mít morální kredit a čistý práh. GŘ Janeček jej nemá ani omylem .....

0/0
12.5.2011 16:01

mfdnes-bulvar

je videt, pane Janecku

ze jste opravdu sportovni diletant, nebot byste musel vedet, ze "tihle kluci" nejsou proflakli zadnou aferou s modelkami (zrejme jste mel na mysli prostitutkami), ale ze jsou to zase jini kluci, kteri jdou i po prohranem zapase slavit narozeniny nejmenovaneho "kluka" a pozvou si k tomu jeste hejno lehkych dev.... jenze to byli fotbalisti, pane Janecku... placate tady nesmysly, nejprve si udelejte poradek v te "Vasi" CT a pak tady poucujte narod...Rv

0/0
12.5.2011 13:30

gesslish

nějak nechápu, ...

... co z toho jako vyplývá? 8-o

0/0
12.5.2011 13:14

samboush.com

Ale ČR má plno dobrejch lidí

ve všech oborech. Jen u Vás v ČT o tom nevíte :-)

0/0
12.5.2011 12:55

igna

Re: Ale ČR má plno dobrejch lidí

nevědí, protože tam žádné takové nemají, sloužejí tomu humusu v parlamentu

0/0
12.5.2011 12:59

Zdeněk76

Ta národní hrdost

S článkem v zásadě beze zbytku souhlasím, neboť se neužírám vědomím, že autorovi cpu do chřtánu nehorázné výkupné, neboť TV nevlastním. včera jsem byl odpoledne venku, protože bylo krásné počasí a na procházku s rodinou jako dělané. A navíc - všude prázdno, nikde ani živáčka, jen tu ta tam nějaký ten nešťastník, který nevěděl, co se zrovna teď děje. Já to věděl a bylo mi to v celku jedno. Občasné výkřiky hysterického veselí a sportovní část rozhlasových zpráv mě informovaly o tom, jak to dopadlo. Krásně jsme se prošli lesem a u řeky s mým malým synkem krmili kačeny.

0/0
12.5.2011 10:45

oldiess

Re: Ta národní hrdost

Jen Vašemu synkovi raději sám nikdy nevysvětlujte , co je to hysterie, aby nebyl jedno mimo. Ale na krmení kačen snad už nic nepokazíte, tak u toho můžete zůstat.;-D

0/0
12.5.2011 10:59

Francais

Proč tolik hořkosti?

Vážený pane řediteli,

se zájmem jsem si přečetl Váš článek. Míra jeho skepse mě ale překvapila.

Uchyluje-li se národ ke hrám, může to opravdu znamenat, že veřejnosti nabízený chléb je značně okoralý. Avšak sledovanost a popularita hokejového mistrovství nemusí znamenat, že by se veřejnost musela chtít povyšovat nad národy konkrétních protivníků pro nespokojenost se způsobem vlády.

Obecné nadšení pro úspěch národního hokejového týmu může značit, že většinová populace stále umí ocenit druhé pro jejich poctivou práci, odhodlání a dlouholeté odříkání, díky němuž se v tomto případě sportovci dostali na vrchol ve svém oboru. A to je pozitivní. Jedině díky smyslu pro fair-play lze překonat  momentální marasmus rozkrádání a korupce v ČR, včetně shánčení psacích potřeb na služebních cestách.   

Jakožto Čech žijící v zahraničí také fandím a jsem rád, když se příslušníci malého národa dokáží prosadit čistým a elegantním stylem. Přeji Vám nadhled a úspěch ve Vaší důležité práci. 

0/0
12.5.2011 10:42

102030abc

Re: Proč tolik hořkosti?

R^R^přesné a trefné. Hořkost pana Janečka je asi z toho, že on sám nic neokdázal odříkáním a pracovitostí..ale díky konexím atd. Obdivuju lidi jako Jágr, kteří se z ničeho vypracovali na světovou špičku a líbí se jejich styl hry. Líbí se mi, že ať už náš tým vyhrál nebo prohrál..nemluvilo se o něm po turnajích jako o těch co sekaj protihráče do zápěstí a rozbíjej někmu hlavu nebo nos pěstí atd. A jestliže někdo za dodržení fair play vyhraje podle pravidel a porazí všechny soupeře v řadě, tak to naopak dává lidem dobrý příklad, že tma kde platí pravidla se dá uspět fér a že pravidla a čestnost mají svuj význam!

0/0
12.5.2011 10:49

Kubrt - milovník nálevu 2

Re: Proč tolik hořkosti?

R^

0/0
12.5.2011 15:47

102030abc

Vážený pane Janečku

Vážený pane Janečku, nečekám, že budete číst reakce. Ale od Vás to fakt sedí. Jste šéfem úplně zbytečné parazitní instituce. Máte zákonem zajištěný přísun peněz a nemusíte o ně bojovat na trhu, jako všichni ostatní. Dostáváte odměny za to, že se Vám povedlo TV nezadlužit a držíte rozpočet. A vyřvávate do světa kraviny, jako že by se měla platit daň z Internetu, když už jste ho zamořili taky svojí "produkcí". Kdyby bylo možné zrušit ČT, prodat, privatizovat..nebo z ní nechat jen jeden kanál (to by asi byl rozumný kompromis), tak já sem všema dvaceti pro. Takže máte sice pravdu, ale zrovna vy patříte k té části, která je naší společnosti úplně na nic. A vedete instituci, která je taky na nic a berete za to peníze, které na které jste si nevydělal. Ten Hokejista v NHL si na ty svoje modelky a prostitutky vydělává.Nedává mu ty peníze stát a ani je namá z nějaké skryté daně typu "poplatek za TV". A proto..je i to jedno.Ať se maj dobře klucí a přeju jim zlato.Hrajou jako hokejoví bozi....

0/0
12.5.2011 10:35

Kubrt - milovník nálevu 2

Re: Vážený pane Janečku

R^

0/0
12.5.2011 16:02

oldiess

"Tihle kluci, jejichž platy ..."

Tihle kluci se k těm platům dostali sami, na rozdíl od Vás, který  jste se k neoprávněně vysokému platu a odměnám dostal přes komunistický plátek Palcát a tehdy vytvořené kontakty s rudými zločinci. Chápete ten rozdíl? 

0/0
12.5.2011 10:19

102030abc

Re: "Tihle kluci, jejichž platy ..."

to sem zrovna chtěl taky napsat.  Hlavně prosím..prosím..zakodujte si digitální vysílání ČT, zahelsujte vaše weby a prodávejte přístup na trhu. Utkejte se ve fér boji s konkuirencí..a uvidíme. A když Vám to půjde, pane Janečku, máte muj velký obdiv a buďte si třeba managerem roku...mediálním magnátem..mebo čím chcete. Ale za SVOJE!! A svým přičiněním. A ne z peněz lidí, které produkt "vaší" firmy nezajímá. Takhle bych uměl dělat "business" taky. Kolik byste očekával abonentů vašeho TV balíčku? Vždyť i Vy jste jeden z těch, kteří vysávají lidem peníze..tak co si stěžujete na nějaký materiální  nedostatek ve spoelčnosti nebo co.A jmenovaný ČT4 sport mi pije krev úplně nejvíc. Veřejnoprávní stnaice nemá co provozovat sportovní kanál..to patří na placený kabel nebo satelit..atd.Kdo chce sledovat sport..tak ať zaplatí..je to komerční zábava.

0/0
12.5.2011 10:41

oldiess

Re: "Tihle kluci, jejichž platy ..."

Máte stopro pravdu, to je ale nejhorší, že těm soudružským kamarádšoftům to už ani nepřijde, jim to jejich dnešní počínání přijde naprosto normální, prostě dřív dělali to co jim dovolila strana, a teď cio jim dovolí společnost, a ta jim dovolí vše, tak proč by se omezovali. A každej drží pusu a krok jako dřív.

0/0
12.5.2011 10:56

mfdnes-bulvar

Re: "Tihle kluci, jejichž platy ..."

R^R^R^

0/0
12.5.2011 14:18

chmurný žnec

...

Sice je můj příspěvek jak bych tak řekl off-topic, ale kdykoliv vidím někoho z představitelů ČT, kterejm posílám prachy, protože musím a nic za to neberu tak mi to vždy řádně zvedne mandle.

0/0
12.5.2011 10:08

Alekks ban

vážený pane janečku,

tak začněte nejlépe u sebe. ani čt nemá ve vedení svého jágra, eliáše či plekance.

0/0
12.5.2011 9:46

MAXIMUS PERMAGNUS

Re: vážený pane janečku,

země potřebuje bezpochyby více Jágrů a méně Janečků - o tom žádná . Nicméně se zdá,že opačný trend máme na stole ...

0/0
12.5.2011 10:13

baryk

Soudruhu Janečku,

zločinče 1. kategorie, který se podílel na kolaboraci s okupační mocí a v řadách zločinecké organizace na devastaci země, opravdu si myslíš, že někoho tvé žvásty zajímají? Z televize jsi udělal to, co tvůj zločinecký exkolega Hušák ze Sazky. Rv

0/0
12.5.2011 9:14

Ringo.ringo

no ja nevim

ale neni jedno odkud se fandi? Hlavne ze se fandi a ze lidi znaji i neco jineho nez starosti vsedniho zivota. Jednou za cas ma clovek sanci u nas zit s veselymi lidmi a ne se zapsklymi uplakanky, tak budme za tech 14 dni v roce jen a jen radi. Ono na ty hokejisty ma byt clovek proc hrdy, preci jen ten sport je vygenerovan nasi splecnosti a kazdy sportovec ma proste fanouska a bez nich by nebyl nic. Kazdeho sportovce navic nakopne, kdyz to dela pro nekoho, pro fanousky, tedy pro nas. Delat tedy z fanousku nejak obecne takove to tupe stadecko, ktere nema jinych zivotnich uspechu nez to, ze za ne nekdo vybojuje ve sportu titul, je takove kapku liche. Samozrejme se najde spoustu takovych hospodskych povalecu, kteri si pak na tom honi triko, ale snad jich neni vetsina.

0/0
12.5.2011 9:08

Fanthom007

Take bych si pral nejakeho "Jagra" za reditele CT!

Skromneho a rozumneho Jagra, ktery dre az se z nej bude kouri ve prospech vsech lidi okolo sebe.

Jagra, ktery pro nasi narodni hrdost dokazal udelat vic nez cela politicka a ekonomicka "zlodej-elita" za poslednich 20 let.

A vse co dokazal dokazal uplne sam.

Soudruh rudy Janecek, ale bohuzel zadny Jagr neni Rv

0/0
12.5.2011 9:01

crabatt

Fantomasi,

zanech trapného patosu. Že máš jednou za rok vyšší sledovanost, než komerční televize, opravdu není tvá zásluha.

0/0
12.5.2011 8:17

Negrativ

Jirko, zadny pomnik nestav!

Cituji: "Pokud i za tohle může Jarda Jágr s jeho partou, pak mu nechám postavit na Kavčích horách pomník."

Prosim te nic nestav, zase bychom to stejne zaplatili MY, stejne jako foto-set tvoji rodinky, ze ktereho mas i fotku tady na blogu. Stejne to musi byt zajimavy folklor, se jako snob a nekonecny bohac vyjadrovat k radostem a strastem obycejnych pesaku... :-/

0/0
12.5.2011 8:00

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Jirko, zadny pomnik nestav!

R^

0/0
12.5.2011 8:14

nejchytrejsi

Re: Jirko, zadny pomnik nestav!

Vystizne R^ Jinak pane generalni pokud by jsme nebyli poziraci krupek, ale trosku akcni, tak uz davno letite oknem, takze budte rad ze mudrujem jen doma. A to ze nekdo fandi hokejistum, neznamena ze je zaroven pysny na vrchni uredniky CR.

0/0
12.5.2011 8:51

robbbert

x

Vždyť má pan Janeček pravdu!! Od roku 1918 žijeme v naprosto rozpolceném prostředí, několikrerá změna politických režimů v takové krátké době byla naprosto fatální a zanechá stopy po mnoho generací. Jako Češi už ani nevíme, na koho vlastně máme být hrdi, protože interpretace našich dějin se s každým režimem měnila. A tak nám zbyl už jen ten hokej, který bude pořád jen tím samým hokejem a tím spojený pocit národní hrdosti trvající pár dní v roce. 

0/0
12.5.2011 7:48

3ska

jako provokace dobry

cokoliv bych napsal, by bylo vulgarni. radeji mlcim.

0/0
12.5.2011 6:37

hriva5

HNUS

Není nad to, když si může člověk přečíst něco od bolševického mudrlanta Vašeho kalibru. To se opravdu ani docela málo nestydíte? To že se pakujete z našich koncesionářských poplatků, to mi nevadí, ostatně drzé čelo lepší než poplužní dvůr. Ale moralizovat s Vaší minulostí, to už je příliš.Rv

0/0
12.5.2011 3:12

kenedz

Re: HNUS

Co můžete očekávat od bolševika. S jedním souhlasím, více Jágrů atd. a všechny komunisty na Sibiř. Bez rozdílu.

0/0
12.5.2011 7:32

pulper4

Re: HNUS

Proc si nedal do CV ze byl za bolsevika redaktorem stranickych novin ale jen ubohy pomocny delnik v chemicce? ;-D

0/0
12.5.2011 9:13

Krokodyl1

Co dodat

Moc Vás a tu Vaší ČT asi lidé rádi nemají - viz diskuze dole. Jinak naprosto souhlas s diskutujícím "verlybka". Kvalita a dostupnost přenosů přes internet jsou katastrofální. V zájmu "veřejnoprávnosti" doporučuji pro příště práva na podobné přenosy přenechat někomu, kdo to dokáže technicky zabezpečit !!!!!!

0/0
12.5.2011 3:09

tevp

Opravdu vidíte hokej jako společenskou katarzi ?!!!

Opravdu tímhle chcete nějak "pomluvit" snahu tisíců kluků i děvčat, jejich rodičů, nakonec i ''"pivních" milovníků hokeje, sportu vůbec ? Víte, co to je, od malička chodit s těma "špuntama" na tréninky, věnovat tomu dny, víkendy ? A to, v podstatě proto, že MY, CO TO DĚLÁME, máme rádi sport, a to néé aby z toho byly ty velké prachy (kolik jich toho dosáhne ?), ale proto, že jakýkoliv sport je pro děti, potažmo dospívající mládež vynikající ... Nevíte nic ! Jen tady využíváte svého jména, pokud jste to ''"ten VY", a ještě si myslíte, že tím získáte nějaké "body" ! Bohužel, nehrajete ani tak "čistě", jako Rusko v zápase s náma ! (ne, s váma ne !)

0/0
12.5.2011 1:28

verlybka

Hokej na internetu

Když už tedy milostivě koupíte práva na vysílání českých zápasů na internetu, tak byste se taky mohli postarat, aby to ta vaše úchvatná technika utáhla a my nemuseli koukat jen na "ouha něco se porouchalo".  K tomu ten obrázek zlomeného stromku, který jsem za posledních pár dní viděla tolik, že by z toho bylu úplný Tatry po vichřici.

Rv

0/0
12.5.2011 1:09

algersdorf

Hle hokej

Češi jsou národ, který nemá morálku, ani žádné autority nebo vzory. Nemá víru, neuznává žádná pravidla ani zákony. Vláda, parlament, to je jen přesný vzorek nás "skvělých, šikovných" Čechů. Díváme li se na politiky, díváme se na sebe. Kde tedy brát hrdost pro naše ego. Hle hokej.

0/0
12.5.2011 0:20

helemen

ČEST SOUDRUHU

http://instinkt.tyden.cz/rubriky/ostatni/osud/jiri-janecek-horsi-nez-jsme-doufali_25545.html

0/0
11.5.2011 23:44

GU.HU

za nádherného slunečného počasí

se  dívalo přes 50 % všech diváků u

obrazovek". Po začátku věty "za nádherného slunečného počasí" bych čekal "50% všech obyvatel", aby to mělo nějaký logický smysl. To, že se na hokej dívalo "50% lidí u obrazovek" jaksi nemá s počasím co do činění...

0/0
11.5.2011 21:34

bathed

Re: za nádherného slunečného počasí

ale vypadá to líp!!!! .... šťourale....

0/0
11.5.2011 22:16

Juras

Re: za nádherného slunečného počasí

Bohužel to není jediný nesmysl v článku. A člověk, který je schopen něco takového napsat, rozhoduje o miliardách vytažených z našich peněženek...

A dostává odměny za to, že neutratil víc peněz než kolik měl k dispozici...

0/0
12.5.2011 7:18

daviduss

Souhlas

více Jágrů a méně Janečků.

0/0
11.5.2011 20:43

Míra4.1

Re: Souhlas

R^

0/0
11.5.2011 21:19

Kubrt - milovník nálevu 2

Re: Souhlas

R^R^R^

0/0
11.5.2011 22:27

Juras

Re: Souhlas

Nevím, kolikrát větší peníze si vydělá Jágr oproti Janečkovi, ale Jágrovi je přeju - ten si je zaslouží.

0/0
12.5.2011 7:19

brlayz

Stav národa ...

Stav národa je i odrazem stavu jeho institucí (které jsou zase odrazem stavu národa - taková trochu spirála). Tím pádem by si pan ředitel ČT mohl uvědomit, že je svým způsobem za stav národa spoluzodpovědný ... neříkám, že se ČT nesnaží - třeba Hyde Park je super věc. Spíš mi vadí ten tón, kdy se ředitel ČT staví do pozice jakéhosi nezúčastněného pozorovatele .. když přitom je klíčovou postavou spoluutváření společnosti. (Once institutions are in place, they tend to motivate people''s desires and lifestyles ... Korpi and Palme 1996)

0/0
11.5.2011 20:14

mattiCZ-2

Re: Stav národa ...

Taky pravda. R^

0/0
12.5.2011 1:53

Lanta 2004

Jako ředitel ČT nestojíte za moc

Ovšem s tímhle vaším dnešním blogem na 100% souhlasím. Osobně nesnáším lacinej rádobynacionalismus.

Hokej je pro mne jen hra .Nic víc. Hodnotu má pro mne stejnou jako cvrnkání kuliček a i kdyby čeští hokejisti vyhráli MS třeba stokrát za sebou tak mi to pocit ,že žiju v nějaké lepší zemi nenavodí.

0/0
11.5.2011 19:52

gesslish

Re: Jako ředitel ČT nestojíte za moc

A nemáte trošku smutnej život? Občas trochu té obyčejné euforie neškodí :)

0/0
12.5.2011 13:22



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.